środa, 7 lutego 2018

Wyzwanie fotograficzne Dzień 6 i 7


  Nie minął tydzień wyzwania, a ja już pominęłam jeden dzień. Nie chciałam jednak robić wczoraj zdjęć na szybko, bo pomysł wymagał przygotowania kilku rekwizytów.

  Wczorajszym tematem było słowo: Szczęśliwy.
Wyzwanie, którego się podjęłam było napisane w języku angielskim i tam temat brzmi: Happy. Skojarzyło mi się z "happy birthday" i do urodzin właśnie nawiązuje moje zdjęcie. W końcu w dzień urodzin zwykle jesteśmy szczęśliwi, więc pod temat pasuje.



   Dzisiejszy temat to: Twórczość
Początkowo chciałam, aby Will pochwalił się swoimi malarskimi umiejętnościami. Jednak podczas szukania farb dla niego znalazłam dawno temu zrobione rolki nici w skali dla lalek. To poskutkowało innym pomysłem. Szycie to też rodzaj twórczości, sama coś o tym wiem :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz