niedziela, 26 sierpnia 2018

Zaczarowany stragan


    Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu z Wyzwaniem Czarownic. W tym tempie to ja za dwa lata tego nie wykonam :). Jednak postanowiłam postawić na jakość nie na szybkość w tym wyzwaniu. I tak też dziś będzie z Czarownicą Sprzedawczynią/Kupcem (nr 3 na liście). Zainspirowana rysunkiem z Pinteresta wykonałam mały stragan na kółkach z magicznym asortymentem. Zajęło mi to mnóstwo czasu, ale było warto! Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. 



 Stragan pełen magicznych dobroci: różdżki, zioła, lecznicze mikstury, naturalne świece, grzybki, kryształy, kule do patrzenia w przyszłość,  magiczne zwoje, kociołki i miotły. Wszystko czego potrzebuje każda szanująca się czarownica.
 Imitacja tłumu, w końcu stragany są zwykle na zatłoczonych targach.


 Prawdziwe zasuszone zioła, czyli chwasty z pobliskiego parku.

 - Czy to dobry kociołek?
- Proszę Pani, lepszego Pani nie znajdzie w całym mieście!


 Kot czarownicy. Ma taką niezadowoloną minę, bo nie lubi pozować do zdjęć.
 Kryształy górskie wyhodowane z cukru :D
I zwoje z magicznymi formułami. Kolejna czarownica już gotowa, więc następne wpisy już niedługo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz