wtorek, 4 maja 2021

Niech Moc będzie z Wami!

 Łączę dziś dwa tematy: Dzień Gwiezdnych Wojen i kosmiczną czarownicę z Wyzwania czarownic.

Powinna jeszcze się  pojawić Wróżka, ale chciałam opublikować kosmiczną czarownicę w święto Gwiezdnych wojen. Ten temat był dla mnie zagwozdką. Powstały prawie trzy wersje dzisiejszego tematu. Pierwszym pomysłem była właśnie Jedi, ale doszłam do wniosku, że to mało czarownicowe. Więc miałam wykorzystać moją Novi Star jako czarownicę, trzymającą "balony" w kształcie planet. Powstała sukienka, powstały planety. Tylko, że planety wyszły za duże dla maleńkiej kosmitki. Zaczęłam zatem projektować strój dla Pullip. Dla niej planetarne balony były w sam raz. Nie było jednak wizji na sukienkę. Pustka totalna. Każdy pomysł po kilku dniach odrzucałam. Nic nie pasowało do siebie. Namalowałam nawet galaktykę na materiale i już wykroje przygotowałam i zrezygnowałam z tego... i tak minął rok. Naprawdę. Męczył mnie ten temat. Aż w końcu wróciłam do pierwszej myśli, czyli do Jedi. I tak powstała dzisiejsza lalka. Suknia inspirowana jest strojem Mistrzyni Luminary Unduli, a makijaż Mistrzem Kit Fisto (wersją z animacji Wojny klonów, borńcie bogowie nie z wersji filmowej). 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz